Grąžinimo informacija

Prekių grąžinimas Per kiek laiko galima grąžinti prekę? Mes priimame grąžinamas arba keičiamas prekes per 14 dienų nuo dienos, kai gavote užsakymą. Reikalavimai grąžinamai prekei (-ėms) Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos siuntimo dėžutėje esančios etiketės).Deja, bet negalėsime priimti prekės (-ių), jei ji neatitiks grąžinamai prekei (-ėms) nurodytų reikalavimų. Ar grąžinimas nemokamas? Siuntimo išlaidos grąžinant prekę yra padengiamos kliento. Ir vis tik, jei gavote sugadintą prekę(-es) ar prekę, kuri neatitinika Gline.lt prekės kokybės aprašymo, nedelsdami susisiekite su mumis el. paštu [email protected] arba telefonu +370 687 73414. Kaip grąžinti prekę? Norėdami inicijuoti grąžinimą, užpildykite grąžinimo formą Gline.lt parduotuvėje, prisijungę prie savo paskyros arba suvedę tą patį el.pašto adresą, kuriuo ir užsakinėjote prekę (-es). Kur grąžinti prekę? Adresu: A. Goštauto g. 8 LT-01108 Vilnius, Lietuva Per kiek laiko gaunami pinigai už grąžintą prekę? Mes, gavę grąžintą prekę, įvertiname jos būseną per 3 darbo dienas. Jei prekė atitinka reikalavimus grąžinamai prekei, pinigai pirkėjui yra grąžinami pavedimu į nurodytą banką sąskaitą per 14 dienų. Ką daryti jei gavau pažeistą prekę(-es) arba atsiųsta klaidinga prekė(-es)? Mes tikimės, kad taip niekada neįvyks, bet jei gausite sugadintą prekę (-es) arba yra gamybos klaida, nedelsdami susisiekite su mumis el.paštu [email protected] arba telefonu +3706 87 73414.